Yleiset ehdot

Sweetspot.fi on täysin suomalainen ja turvallinen verkkokauppa. Sweetspot.fi myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yrityksille että yhteisöille Suomeen. Alle 18- vuotiaille myymme vain huoltajan kirjallisella luvalla. Kaikki hinnat on ilmoitettu euroissa ja ne sisältävät arvonlisäveroa. Mikäli Sweetspot.fi sivuilla esitettävissä hinta- tai muissa tiedoissa esiintyy ilmeisiä kirjoitus-, laskenta- tai tietojenkäsittelyvirheitä, Sweetspot.fi ei ole velvollinen toimittamaan tuotteita näiden virheellisten tietojen mukaisesti. Asiakas voi päättää haluaako hän toimituksen korjatuin ehdoin. Sweetspot.fi ei vastaa eikä ole korvausvelvollinen valmistajista, maahantuojista tai muiden toiminnan aiheuttamista myöhästymisistä tai viivästyksistä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Tilaaminen edellyttää maksamista verkkokaupan maksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Tarkasta täyttämäsi tiedot huolellisesti, erityisesti puhelinnumero ja sähköpostiosoite, sillä Posti lähettää paketin saapumisilmoituksen vain tekstiviestillä/sähköpostiosoitteeseen. Paperisia saapumisilmoituksia ei enää lähetetä.

Voit myös tehdä tilauksen toiseen toimitusosoitteeseen. Jos esimerkiksi haluat tilata lahjan ja lähettää sen suoraan lahjan saajalle, täytät toimitusosoitetietoihin lahjan saajan tiedot.

Alennukset: Jos olet saanut alennuskoodin/ useita koodeja, voit käyttää yhden koodin/tilaus. Alennuskoodeja ei pääsääntöisesti voi käyttää tarjoustuotteisiin. Joitakin alennuskoodeja ei voi käyttää kaupan muiden alennusten ollessa voimassa.

Onnistuneen tilauksen ja maksun jälkeen saat sähköpostiisi tilausvahvistusviestin.

Maksutavat

Käytämme maksamiseen Checkout.fi -pikakassaa. Checkout.fi -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla pariin helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat korttimaksut (Visa, Mastercard) tai verkkopankkimaksut (OP, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, S-Pankki, Aktia) – kaikki yhtä turvallisia! Käyttämällä Checkout.fi -palvelua hyväksyt Checkout.fi -palvelun ehdot, jotka löydät kassalta.

Huom! Maksutapa oletuksena on aina verkkopankkimaksu, joten jos haluat maksaa muulla tavalla niin vaihda maksutapaa ohjeiden mukaan.

Toimitustapa ja -kulut

  • Posti Economy postipaketti – 5,90 €
  • Nouto varastolta – 0€
  • Yli 100€ tilaukset toimitamme veloituksetta.

Toimitusaika

Pyrimme toimittamaan tuotteet mahdollisimman nopeasti, yleensä viimeistään tilausta seuraavana päivänä. Normaali toimistusaika on 2-5 päivää. Jos toimitusaika on normaalista poikkeava niin otamme yhteyttä asiakkaaseen. Pyydämme kuitenkin huomioimaan ruuhka-aikoina (esim. joulun alla) olevat mahdollisesti pidemmät toimitusajat. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

Tilauksen peruminen

Sinulla on oikeus perua tilauksesi 14 päivän kuluttua tilausvahvistuksen saamisesta. Tilauksen peruutus tulee tehdä sähköpostitse osoitteeseen store@sweetspot.fi tilausnumero mainiten. Pelkkä tavaran noutamatta jättäminen ei riitä tilauksen peruuttamiseksi. Jos asiakas jättää tilauksen noutamatta tekemättä peruutusilmoitusta, vähennämme palautettavasta summasta lähetyksestä koituvat palautuskulut ja 5€ käsittelykuluja. Jos tilaus peruutetaan sen asiakkaalle lähettämisen jälkeen, ei Sweetspot.fi ole velvollinen korvaamaan asiakkaalle tilauksen palauttamisesta koituvia toimituskuluja.

Jos peruutatte tilauksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, poislukien lisäkustannukset muista kuin edullisimmista toimitustavoista, viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruutusilmoituksesta. Yrityksellä on kuitenkin oikeus pidättyä maksun palautuksesta kunnes tavara on palautunut tai asiakas on osoittanut lähettäneensä tuotteet takaisin. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä ostossa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Vaihto- ja palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palauttaessasi tuotetta ota ensin yhteys asiakaspalveluun ”store@sweetspot.fi”. Palautusilmoitus tulee toimittaa 14 vuorokauden kuluessa tavaran vastaanottamisesta. Palautettava tavara tulee lähettää kauppaan 14 vuorokauden kuluessa palautusilmoituksen antamisesta. Emme korvaa palautuksesta asiakkaalle aiheutuvia lähetys- ja/tai toimituskuluja.

Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Jos myyntipakkaus on avattu tuotteen kokeilemista varten, on verkkokaupalla oikeus vedota tuotteen arvon alentumiseen, jos tuotetta on käytetty niin että sen jälleenmyyntiarvo on laskenut tai sitä ei voi myydä enää uutena tuotteena. Arvon alentuminen lasketaan tapauskohtaisesti. Pelkkä tuotteen tarkastelu tai kokeileminen ei aiheuta arvon alentumista. Asiakkaalla on huolenpitovelvoite tuotteesta sen palauttamiseen saakka. Pakkaa tuotteet huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseen.

HUOM! Tavaran noutamatta jättäminen ei riitä tilauksen perumiseksi/palauttamiseksi. Katso kohta Tilauksen peruminen.

Reklamaatiot

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana, sinulle on toimitettu väärä tuote tai tuotteessa on virhe, tulee sinun ilmoittaa virheestä asiakaspalveluun ”store@sweetspot.fi” viimeistään 14 päivän kuluessa tuotteen saamisesta. Vaihdamme virheellisen, väärän tai vioittuneen tuotteen uuteen tai palautamme rahat. Vioittunut tuote on palautettava verkkokauppaan.

Jos paketti on vaurioitunut kuljetuksessa, on asiakkaan tehtävä välittömästi reklamaatio paketin vastaanottopaikkaan ja toimitettava kaikki mahdolliset yksilöivät tiedot kuljetusvaurion reklamaatiosta verkkokaupalle.